فرهان کوچولوی من، بزرگ و باشکوه

هفته 26 اوج تكون تكون خوردنهاي تو وروجك كوچولوي درون من :)

1392/8/7 8:28
نویسنده : میس مام
108 بازدید
اشتراک گذاری

اي خداااا.... خيلي بامزس!   يه دفعه شُكه مي شم يه لگد محكم مي زنه...غافلگير ميشم.... اما اصلا درد نداره....

قبلا فكر مي كردم حتما دردم ميگيره لگد بزنه

 

بامزس....

يه چيزي تو دلم وول مي خوره كه در اختيار خودم نيست فقط مي تونم نظاره گر ورجه وورجش باشم. لذت داره

خوش مي گذره

 

به باباش مي گم يه دفعه بامن دعواش مي گيره... به من حمله مي كنه انگار! قهقهه

 

كم كم دارم سنگين مي شم موقع راه رفتن زير دلم درد مي گيره ... توي خواب نمي تونم غلط بزنم.... تو دستشويي نمي تونم راحت بشينم....

از پله به مصيبت بالا پايين ميرم....

خدا به خير كنه سه ماهه باقي مونده رو

 

تاريخي كه برام زدن 11/11 92 هستش قلبخجالت

ايشالا كه بدون مشكل  و بي خطر و به سلامتي عزيز دلم رو در آغوش بگيرم. الهي آمين. خدا شكرت مي كنم و همه چيزو به خودت مي سپرم

خدايا ما رو از خطرها حفظ كن.

 

برامون دعا كنييييد.

به اميد روزاي بهتربغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

***پروشات***
4 دی 92 20:58
سلام خوبی دوست خوبم؟ انشالله به سلامت بدنیا بیاد. اگه با تبادل لینک موافقی خبرم بده دوست عزیز