فرهان کوچولوی من، بزرگ و باشکوه

ني ني 2 سانتي ما

1392/4/17 8:24
نویسنده : میس مام
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني.... الهي قربون دست و پاهاي فسقليت بشم من ني ني 2 سانتيمتري من! ماچ

 

ديروز رفتم سونو ؛ آخر هفته 9، يه ني ني دو سانتي كه خواب بود ديديم كه خانوم دكتر هي دلمو تكون مي داد بيدار شه نمي شد... بهش مي گفت ااا تكون بخور ديگه بچه! 

كلي خنديديم.... انقد حس خوبي بوووووود.... بعد بچم بيدار شد و دست و پاهاشو يه عالمه تكون داد و يه قلتي هم زد ... قهقهه

واااااااي اصلا باورم نمي شد...

كلي بهش خنديدم.. وقتي عصري براي باباش تعريف كردم كه ديگه نگووووو

اصلا باورش نمي شد... هي مي گفت _دروغ نگووووووووووووووووو !!!!!!!!!!!

_مگه دست و پا داره؟!!!!!!!!!!!!!

خلاصه اولين تجربه حس وجود بچه عزيزمون رو ديروز داشتيم  لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناب ایران
23 تیر 92 19:39
با سلام ; وبلاگ واقعاً خوبی دارید شما رو به پرتال تفریحی ناب ایران دعوت میکنم. آدرس : www.nabiran.ir
علي خوشتيپ
7 مرداد 92 10:06
سلام خاله جون میشه به وبم سر بزنی؟ توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم و به رایتون خیلی خیلی نیاز دارم. فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه] تو رو خدا رای بدیدا[تشویش] راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن
نازی !
23 شهریور 92 16:58
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن !